lördag 28 juni 2014

Healing och feeling

Jag var på healing igår. Första gången för  mig. Mycket spännande och intressant. Med ett öppet sinne så är man mottaglig för allt möjligt.

Har börjat skriva igen. Något som har vilat ett tag. Något lite halvhemligt. 

Semester nu. Fyra veckor. Ska pyssla i trädgården mest. En sväng till Österlen blir det också.

Funderar på att skrota skrivhörnan. Skriver ju faktiskt aldrig där. Det är mer en organisationshörna. Skriver gör jag mer i flykten. Var som helst. När som helst. Gärna utomhus.

2 kommentarer:

  1. Märkligt det där att en skrivarhörna ofta inte blir en plats där man skriver... utan mer organiserar eller samlar papper. Men att skriva i flykten - det är fint! Återstår att se vad jag kan skriva i Skurup...

    SvaraRadera
  2. Ja, det är skumt med skrivhörnan. När jag hade ett skrivrum i ett konstnärskollektiv för några år sedan var jag mycket mer produktiv än jag nånsin varit i skrivhörnan.

    SvaraRadera